maandag 3 oktober 2011

Helende edelstenen

Eigenlijk weer door toeval (toeval bestaat niet ;-) ben ik gaan lezen in het boekje 'de genezende kracht van water en edelstenen' (binnenkort ook te verkrijgen via mijn website. Het boekje heb ik cadeau gekregen van een cursist met een drietal amathist stenen erbij. De amathisten hebben al gelange periode dienst gedaan door de smaak van het flessenwater (wij drinken water uit flessen want ik vertrouw het leidingwater in Spanje niet zo) zachter en daarmee lekkerder te maken! En hebben naar mijn inziens ook geholpen bij mijn hernia die ik in juni had opgelopen!

Nu las ik ook over bepaalde edelstenen en hun helende werking voor specifieke klachten voor een vriendin van me en zo geschiedde dat ik weer me aan het verdiepen ben in de helende kracht van edelstenen :-)

Op mijn site heb ik inmiddels ook een leuk overzicht weergegeven waarvoor bepaalde stenen ingezet kunnen worden. Klik hier voor meer informatie: http://www.animalesdelsol.nl/helende-planten/bach-bloesem/helende-edelstenen.html

Let op gebruik slechts 1 steen voor een dier. Leg deze in de mand, in de kooi of bestel een mooi hangertje via de website, helende stenen.

Groetjes,
Mirjam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten