woensdag 26 oktober 2011

Nieuwe aanwinst

Gisteren heb ik via de honden rescue in Spanje, Arca Noah, een meisje geadopteerd. Ze is nog maar 6 weken oud en was eergisteren gevonden bij een groot shopping centrum hier 20 minuten vandaan. Honden die hier niet gechipt zijn, ronddolen of gewond zijn worden door zeer gepassioneerde dierenliefhebbers opgevangen, liefdevol verzorgd en herplaatst.
Zelf ben ik het meest bekend met http://www.arcanoah.eu/ omdat we ook persoonlijk bevriend zijn met Christel en Luc en hun kinderen. We noemen elkaar 'buren' terwijl we toch nog op een kilometer afstand van elkaar begeven, maar ach het idee dat we 'buren' zijn is al een fijne gedachte!

Juli jl waren we nog gaan kijken voor een pup dat een mix was tussen een Mastin, Sint Bernard en Labrador. Maar op een of andere manier was het niet mijn tijd om voor een pup te zorgen. Zat nog met een hernia waar ik veel last van had en nog zoveel excuses meer. Maar de intentie was wel gezet! We staan open voor een nieuwe hond.

Op zich zijn we heel gelukkig met het beestenboeltje (2 honden, 1 kat en 2 paarden) maar we weten dat onze oude Jack (Mastin van 10 jaar oud) niet veel jaren meer zal hebben. Deze wijze landlord willen we juist mee laten helpen aan de opvoeding. Onze andere hond, labrador van 5 jaar, is een hele lieve hond en zal de pup warmte en vaderschap geven. Ook de kat heeft zijn functie en laat zien dat je niet met katten moet dollen en je afstand mag bewaren!

We zijn nog op zoek naar een passende meisjesnaam, dus wil je meedenken, ik hoor graag van je!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten